آرتین عزیزمآرتین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
آراد عزيزمآراد عزيزم، تا این لحظه: 9 سال و 10 روز سن داره

مادرانه

دلبندم، بند بند دلت را به خدايى بسپار كه بيشتر از من هوايت را دارد....

جشن پايان پيش دبستاني آرتين

1398/6/12 13:38
نویسنده : mommy
272 بازدید
اشتراک گذاری












من از خداي مهربونم به اندازه هرچي آب روي كره زمين هست ممنونم بخاطر پسراي خوبي كه دارم🏻
آرتين عزيزم باورم نميشه اون پسر كوچولوئه يكماهه الان اينقدر مرد و آقا شده كه پايان پيش دبستانيش رو براش جشن گرفتند... از خدا ميخوام هميشه سايه اش بالا سر تو و آراد باشه🤲🏻. خوشگله مامي برامون هميشه بمون. ما ميخواهيم جشن بگيرم موفقيتهاي بزرگ زندگيت رو، هميشه بهت گفتم آراد خيلي خوشبخته برادري مسئول مثل شما داره.
دوستت دارم مامي جونم

خرداد ٩٨
رستوران كودك مونولو
پسندها (3)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
12 شهریور 98 23:31
خدا حفظشون کنه❤❤❤
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد