آرتین عزیزمآرتین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه سن داره
آراد عزيزمآراد عزيزم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

مادرانه

دلبندم، بند بند دلت را به خدايى بسپار كه بيشتر از من هوايت را دارد....

کتاب های کلاس اول آرتینم

1398/6/13 9:51
نویسنده : mommy
764 بازدید
اشتراک گذاری
امروز رفتم کتاب های کلاس اول آرتین رو گرفتم. تو این چند وقته که زیاد میرم مدرسه برای کارهای ثبت نام و.... هر دفعه بغض دارم، دستم خودم نیست خودش میاد ، امروز هم همین حالتی شدم دوباره☹️
ولی یه خوشحالی داشتم که اخجون بعد از ۳۰ سال دوباره کتاب فارسی کلاس اول رو میبینم. اما کلی حالم گرفته شد، هرچی گشتم اون سگ و گربه که دنبال هم میکنن رو پیدا نکردم اصلا حتی یه نشونه از اونموقع ها نیست تو کتابای الان... چقدر ناراحت شدم وقتی دیدم به جای اینکه بنویسند “بابا آب داد” نوشتند”مردم در مسجد چه میکنند”
من اگر نویسنده کتاب کلاس اول بودم حتما تو پی نوشت مینوشتم”مردم در مسجد دروغ های بزرگ میشنوند”
این جمله بماند به یادگار از مامی...




پسندها (1)

نظرات (2)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
13 شهریور 98 12:04
مبارکت باشه آرتین جان😙
❤️Maman juni❤️Maman juni
15 شهریور 98 16:18
😍
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد