آرتین عزیزمآرتین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
آراد عزيزمآراد عزيزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

مادرانه

دلبندم، بند بند دلت را به خدايى بسپار كه بيشتر از من هوايت را دارد....

تولد بابا

1391/8/28 8:09
نویسنده : mommy
380 بازدید
اشتراک گذاری

چه لطیف است حس آغازی دوباره،و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!و چه اندازه شیرین است امروز...
روز میلاد...روز تو! روزی که تو آغاز شدی!

همســــــر عزیزم تولدت مبارک . . . . . .

.

 

سلام باباجونم من آرتین هستم

فکر نکن من تو دله مامانی هستم و هیچی رو نمیفهمم ، من میدونم که امروز تولد شماست کلی هم برای شما تو دله مامان رقصیدم اگر قبول نداری نوار قلبم رو نگاه کن که ضربانش به 180 رسید...... بله من اون موقع داشتم میرقصیدم برای تولد شما. بابای خوبم از اینجا هزار تا بوس برات میفرستم تا بدونی منم خیلی خیلی شما رو دوست دارم و تولدتون رو تبریک میگم . این کیک هم از طرف من برای بهترین بابای دنیــــــــــا


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

زهرا
28 آبان 91 14:24
happy birthday to you
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد