آرتین عزیزمآرتین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
آراد عزيزمآراد عزيزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

مادرانه

دلبندم، بند بند دلت را به خدايى بسپار كه بيشتر از من هوايت را دارد....

تولد بابا

1392/8/27 7:00
نویسنده : mommy
371 بازدید
اشتراک گذاری

 

.همسر عزیزم امروز رو هم با هم آغاز کردیم، روزی رو که می دونستی خیلی وقت بود منتظر بودم یه بار دیگه با تو باشم ... و خوشحالم که تو رو در کنارم دارم و بیشتر از هر روزی با هم هستیم ... حس با تو بودن و لذت احساس شیرین دوست داشتنت منو می بره به اون دنیایی که می گم با تو بهش رسیدم .

امروز که وقتش شده، نمی دونم باید از چی بگم، از کجا شروع کنم و تا کجا برم. امروز دلم می خواست می شد همه ی احساسم رو یکجا تقدیمت کنم. دلم می خواست برات بگم از همه ی اونی که تو دلم برای تو هست. یه شاخه گل رُز تو دستم بگیرم و صبح وقتی از خواب پا میشی بالا سرت باشم، چشمام تا وقتی چشای خوشگلت رو باز می کنی به چشات باشه، و وقتی آفتاب چشمات طلوع کرد با بوسیدنش تولدت رو تبریک بگم، بگم که دوستت دارم و جونم بسته به جون تو هست، بگم شادی زندگیم، و همه ی عشق و امیدم تو هستی، بگم که با تو شادم و شادم و شادم ... و می دونم که تو هم منو توی احساسات لطیفت – که همیشه دوستشون دارم – غرق می کنی ... فقط با تو، و  باز هم فقط با تو هست که این حال رو دارم، و این احساس قشنگت همیشه تازگی خودش رو داره برام. با تو هست که برام همه چی یه رنگ دیگه پیدا می کنه. با تو همه چی قشنگ تره، خیلی قشنگ تر.... با هم هستیم همیشه، همیشه اینو تو به من می گی که شک نکن. با تو هستم عزیزم، با تو، کنارت، همه جا.

وقتی دستام خالی باشه وقتی باشم عاشق تو

غیر دل چیزی نــــدارم بدونم لایق تو

همسر بی نظیر من، تولدت مبارک

 

 تا حالا به این فکر کردی این چیزی که امروز داری آرزوی دیروزته....

همین حالا بهش فکر کن

 این عکس آرزوی دیروز و داشته ی امروزته

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

سانی مامی شادیسا
27 آبان 92 14:37
تولد همسرت مبارک باشه عزیزم انشالله همیشه در کنار هم شاد باشید
mommy
پاسخ
مرسی دوست خوبم
امیر محمد
28 آبان 92 20:28
تولد تولد تولد تولدت مبارک دادا مصطفی انشاالله 120سال در کنار آجی زهره وآرتین خوش باشین.
mommy
پاسخ
مرسی داداشیه مهربون،
مریم مامی رَسپینا
29 آبان 92 13:15
تولد همسری مبارک زهره جان
mommy
پاسخ
خاله سارا
29 آبان 92 15:34
تولدت مبارک باشه ومصطفی جان ایشالله ۱۲۰ سال عمر با عزت همراه با خانواده داشته باشی
mommy
پاسخ
مرسي سارا جون
اشکان و پروانه
6 آذر 92 11:38
همین کارا رو کردی لوسش کردی دیگه.............. ببوسش کنار هم خوش و سلامت باشین.....
mommy
پاسخ
خووووو لوس کردن هم داره دیگه عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد