آرتین عزیزمآرتین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
آراد عزيزمآراد عزيزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

مادرانه

دلبندم، بند بند دلت را به خدايى بسپار كه بيشتر از من هوايت را دارد....

پلک جهان می پرید، دلش گواهی می داد اتفاقی می افتد و ......

1392/9/9 6:15
نویسنده : mommy
1,226 بازدید
اشتراک گذاری

هوراهوراشاهزاده ی زیبای ما "" آرتین ""  ساله شد  هوراهورا

 

یاد گرفتم بخندم و گریه كنم 
سپس نشسته و بایستم 
و حالا حتی می تونم راه برم اگه شما دست های كوچولوم رو بگیرید 
هی دنیا من دارم یك ساله می شم

 

 

 

پارسال این موقع....

دیگه چیزی نمونده تا بیایی

مثل دیوونه ها من بی قرارم

تو میرسی, تو دستات پر عشقه

دارم ثانیه ها رو میشمارم

یه حسی تو وجودمه که میخوام

به زیبایی تو خیره بمونم

تو اغوشم بگیرمت عزیزم

بگم عاشقتم با دل و جونم

دوستت دارم دوستت دارم عزیزم 

ببین دارم بهونه تورو میگیرم

برام هیچی به غیر تو مهم نیست

واسه اینه که به چشمهای تو خیرم...

 

صدای یک پرواز

فرود یک فرشته

آغاز یک معراج

و شروع یک زندگی.....


 گل من تولد تو تولد من است ، من تمام طول سال بیدار مانده ام
که مبادا روز تولد تو تمام شود ، و من در خواب بمانم و نتوانم به تو بگویم
تولدمان مبارک

 

تو در بیمارستان آتیه و توسط خانم دکتر لیلی صفدریان تحت عمل سزارین به دنیا اومدی و من بی حسی رو با تمام سختی هایش به بی هوشی ترجیح دادم تا

اولین نفری باشم که تو رو می بینه و

 اون لحظه شد شیرین ترین لحظه ی زندگی ام . . .

 

 یک ساله شدی و دل من در این یک سال فقط برای تو تپیده

دلم برای تمام 365 روزی که با هم بودیم تنگ شده...به همین زودی!

فقط بدان تمام زندگیم به نفسهایت بند است...

خدا رو سپاسگذارم به خاطر وجود شیرین ترین هدیه دنیا ، به خاطر وجود تو ,

 به خاطر تمام لحظه های تلخ و شیرینی که توی این یه سال با هم داشتیم . . .

از لبخند شیرینت گرفته تا بی قراری ها و بیماری هات . . .

تک تک لحظه ها مثل یه فیلم جلوی چشمام هست هم شیرین هم تلخ . . .

پسرم بی شک جهان را به عشق کسی آفریدند..

چونکه من آفریده ام از عشق, جهانی برای تو.....

ای مهربان ترین مخلوق عالم...

در زمین آسمانی میشوم وقتی نگاهت میکنم............

 

 

 

آرتین از ماه اول زندگیش تا به امروز به روایت تصویر

 

ماه اول

 

ماه دوم

 

ماه سوم

 

 

ماه چهارم

 

ماه پنجم

 

ماه ششم

 

ماه هفتم

 

ماه هشتم

 

ماه نهم

 

ماه دهم

ماه یازدهم

 

یک سال پر از خنده و شادی گذشت

یک سال پر از نگرانی های پدرانه و مادرانه گذشت

برای ما باورش سخت است اما پرنس ما یک ساله شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (50)

زهره
9 آذر 92 7:36
مبااااارک باشه عزیزم ایشالله 120 ساله بشی
mommy
پاسخ
ممنون زهره جون محمدساجد گل رو ببوس
سحر
9 آذر 92 7:42
سلام تولد یک سالگیت مبارک آرتین جان. خیلی نازی عزیزمانشالله همیشه کنار مامانی و باباییت شاد و سرزنده باشی.
نوتلا
9 آذر 92 7:48
تولد پسر گلت مبارک.ایشالا سلاات و شادو موفق باشه.م
مامان صدرا
9 آذر 92 7:48
تولد گل پسرت مبارک باشه ایشالا سالهای سال در کنار هم شا و سلامت و خوشبخت زندگی کنید
شاپرک
9 آذر 92 7:58
سلام تولدت مبارک عزیز ناز خدا حفظت کنه
مامان شامیار
9 آذر 92 8:00
سلام.تولدت مبارک شازده پسر.
روشنک
9 آذر 92 8:04
تولدت مبارک ارتین کوچولووووو امیدوارم 120ساله بشی و زیر سایه مامان و بابات به همه جا برسی آدم موفقی بشی باعث افتخار مامان و بابات
عمهِِ ِ آتنا
9 آذر 92 8:04
تولدت مبارک گل پسر
سارا
9 آذر 92 8:08
سلام ارتین جان تولدت مبارک . امیدوارم همیشه سالم -سلامت-شاد-موفق و در ارامش زندگی کنی و اینکه قدر مادر و پدر مهربونتو بدونی
نیوشا(مامان شاینا)
9 آذر 92 8:14
تولدت مبارکککککککککککک آرتین کوچولو.انشاالله که همیشه جمع سه نفرتون شاد و سلامت باشه.همه این گلها از طرف شاینا برای شما پسر خوشگل و خوشتیپ
شیرین
9 آذر 92 8:19
آقای خوشگل تولدت مبارک 120 ساله بشی
azade
9 آذر 92 8:22
آرتین جون تولدت مبارک
آرام
9 آذر 92 8:27
آرتین کو چو لو همینجوری معصوم و پاک بمون همینجوری عزیز و دوست داشتنی.... فرشته آسمونی سومین سال زمینی شدنت مبارک عزیزم میبوسمــــــــــــــــــــــت مرد کوچک
خاله لیلی
9 آذر 92 8:30
سلام... تولدت مبارک گل پسر قند عسل... الهی همیشه سالم باشی
مهدیه ( مادر دختری)
9 آذر 92 8:34
وااااااااااااااااای چه عکسای قشنگی. مخصوصا اون عکسای اول از روز به دنیا اومدن آرتین جون خیلی قشنگ و خاطره انگیز بودن! دقیقا همون روز و در چنین ساعاتی دختر کوچولوی من هم پاهاش رو به دنیای ما گذاشت! زندگی مون قشنگ شد. تولد آرتین جون مبارک!
الناز(مامان پارمیس)
9 آذر 92 8:37
تولدت مبارک الهی 120ساله شی عزیزم
مامان زهرا
9 آذر 92 8:43
jتولدت مبارک آرتین کوچولو ایشالا صدوبیست ساله بشی و یه فرد خیلی خیلی موفق و سرشناس .اونوقت من ذوق کنم بگم این آقای دانشمند رو دیدین من تولد یکسالگیشو بهش تبریک گفتم
شراره
9 آذر 92 8:57
پسر کوچولوی ناز تولدت مبارک
مامان مرمر
9 آذر 92 9:07
تولدت مبارک
صبا
9 آذر 92 9:13
سلام آرتین گل پسرم تولدت مبارک الهی 1000 ساله بشی
مهرناز
9 آذر 92 9:20
تفلدت مبارککککککککککککککککککککککک آرتین خوشجله همیشه سالم و سرحال زیر سایه پدر و مادرت زندگی کنی
مهرناز
9 آذر 92 9:26
آرتین خوشبحالت با این مامان خوش ذوق و سلیقت
Kian
9 آذر 92 9:32
آرتين جونم داداش خوشگلم تولدت كلي مبارك هورااااااااااااااا 🎊🎉🎋🎈🎁🎊🎉🎈🎊🎊🎈🎈🎊🎉🎊🎊🎈🎈🎈
عرش
9 آذر 92 9:33
تولدت مبارک عزیزم ایشاله تولد 120 سالگیت
راشين
9 آذر 92 9:42
آرتين جون ، گل پسر تولدت مبارك اميدوارم زير سايه پدر و مادر مهربونت به بهترينها برسي عزيزم ميبوسمت و دوست دارم
مهتاب
9 آذر 92 10:43
تولدت مبارک گل پسر... انشالله جشن فارغ التحصیلیت. جشن عروسیت... بزرگ شدی قدر مامان بابای گلت رو بدونی ها.. راستی دعا کن خاله مهتابت هم زودی مامان شه... پسرک چش بلبلی ناز .. خدا حفظت کنه عزیزم.
مریم
9 آذر 92 11:52
آرتین عزیزم تولدت مبارک پسرک دوست داشتنی ان شااله در کنار پدر ومادر عزیزت تولد 120 سالگیتو جشن بگیری
خاله سارا
9 آذر 92 14:42
خاله جونم . عزیز دلم دورت برگردم تولدت مبارک باشه. ایشالله جشن عروسیت رو ببینم ادیززززززززز
مانی
9 آذر 92 14:43
ارتین جونم تولدت مبارک باشه.بابا محمد هم میگه تولدت مبارک باشه.
مریم مامی رَسپینا
9 آذر 92 14:55
عزیز دلم آرتین خوشگلم پسر ناز تولدت مبارک باشه دوست داشتنی امیدوارم زیر سایه پدر و مادرت به خوشبختی و سعادت برسی و همیشه ی همیشه تو زندگیت موفق باشی دوستت دارم پسر خوشگل و مهربون مامانی تولد ارتین مبارک تو این 1 سال خیلییییییییییی زحمت کشیدی براش خسته نباشی اینم ی زیبا از طرف رسپینابرای تولد 1 سالگیه دوست جونش آرتین
عاطفه
9 آذر 92 15:02
آرتین جان تولدت مبارک مرد کوچک ان شاالله زیر سایه پدر و مادر مهربون و عزیز سالیان سال شاد و سالم زندگی کنی
عزيز
9 آذر 92 15:11
ارتين جان تولدت مبارك خيلي دلم ميخواد زنده باشم ببينم دعاى من كه روز تولدت برات كردم براورده شده مطمئنم براورده ميشه چون تربيت شده بابا مصطفى ومامان زهره هستي انشالله وقتى بزرگ شدى مايه افتخار همه ما بشى-
بابا سعيد
9 آذر 92 15:17
ارتين جون تولدت مبارك نميدونم چي بگم هر چى عزيز گفت از طرف منم بوده ،بابايي بازم تولدت مبارك انشالله زير سايه امير المؤمنين و بابا مصطفى ومامان زهره با خوشي وسلامتي باشى دوستت دارم خيلي زياد
جیران بخشنده
9 آذر 92 15:53
مباااارکه مباااارکه ایشالا 120 ساله بشی عزیزم
سارا - ط
9 آذر 92 17:05
آرتین عزیزم تولدت مباااااااااااااااااارررررررررررک بهترینهارو برات آرزو میکنم آقا پسله
ساحل
9 آذر 92 18:09
آرتین عزیزم تولدت مبارک .. انشاالله همیشه کنار خانواده ات شاد و سلامت باشی.
مامي اميرسام
9 آذر 92 19:08
باز کن پنجرهها را که نسيم روز ميلاد اقاقي ها را جشن ميگيرد و پاييز روي هر شاخه کنار هر برگ شمع روشن كرده است ارتين عزيزم تولدت مبارك پسر باهوش ، خوش خنده، و زبروزرنگ
مامي اميرسام
9 آذر 92 19:10
زهره جون خيلي قشنگ نوشتي گريم گرفت مبارك باشه براتون تولد گل پسري
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
9 آذر 92 20:28
تولدت مبارک عزیزم
زهرا
9 آذر 92 22:01
کوچولوی دوستداشتنی تولدت مبارک
sepide mikaili diba
9 آذر 92 22:54
یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن یکی به نیت تو یکی از طرف من الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم به خاطر و جودت به افتخار بودن azizam artin joon tavalodet mobarak
امیر محمد
10 آذر 92 0:31
آرتین نفس ، تولدت مبارک باشه ان شاالله عمر با سعادتی در سایه پدر و مادرت داشته باشی
خاله سحر
10 آذر 92 9:21
عاشقت م عزیزممممم ... تولدت مبارک فرشته زمینی .... دوستت دارمممممممممممم
اوا
10 آذر 92 10:20
عزیزم همیشه شاد و موفق باشی خوشگلم تولدتم مبارک قدر مامان مهربنوتو بدون همینطور باباییتووووو
زهره مامان بهار
10 آذر 92 16:12
آرتین عزیزم ،گل پسر، عاشق شیطونیاتم ، عشقم تولدت مبارک گوگولی بوس بوس بوس
مریم مامان کوشا
11 آذر 92 0:07
سلام به ارتین عزیزم.انشااله که تولد ۱۲۰سالگیت در کنار مامان زهره جون و بابا مصطفی مهربونت شاد و سلامت زندگی کنی.بوس برای ارتین عزیز
اشکان و پروانه
11 آذر 92 10:58
تولدت مبارک باشه جیگر........ امیدوارم سایه پدر و مادرت همیشه بالای سرت باشه و از محبت و عشقشون به خودت لذت ببری. ببخشید 2 روز دیر شد. عادت میکنی
اشکان و پروانه
11 آذر 92 11:07
خورشید با پرتوهای طلائیش مهتاب با درخشش نقره فامش دریا با موج های کف آلودش و من با قلب خود آرزوی بهترینها را برای تو داریم
سانی مامی شادیسا
14 آذر 92 15:58
آرتین جونم تولد یکسالگیت مبارککککککککککککککککک عکسای تولد توی بیمارستان خیلی عالی بود... مخصوصا اون عکس که انگشتای کوچولوش رو توی دست گرفتی
piya rajput
22 آذر 92 18:05
Artin is so cute... I found dis blog's appeareance very attractive... Its just awesome... may god fulfill all your wishes.... tnx tnx my dear
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد