آرتین عزیزمآرتین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
آراد عزيزمآراد عزيزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

مادرانه

دلبندم، بند بند دلت را به خدايى بسپار كه بيشتر از من هوايت را دارد....

سلام عزیز دلم

1390/12/15 13:55
نویسنده : mommy
302 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز برات این وبلاگ رو درست کردم ، خیلی وقته که میخواستم اینکار رو بکنم ولــــی خب نشد، تصمیم دارم وقتی بزرگ شدی ( از نظر مامی سن مهم نیست مهم اینه که بتونی درک کنی ) یه روزی که مثلا تولدته یا هر مناسبته دیگه که مربوط به شماست این وبلاگ رو بهت هدیه بدم تا بدونی که چقدر برام عزیزی با اینکه هنوز جسمت تو وجودم نیومده

می خوام از بابا برات بگم ، اگر بگم اندازه تمام سلولهای بدنم دوستـــــــــش دارم کم گفتم فوق العاده مهربونه هرکاری بهش بگم برام انجام میده میدونم خیلی دوستم داره ، همه کار میکنه که من خوشبخت باشم هم دست و دلبازه و هم شوخ طبع ، خوش لباس و خوش تیپه . عزیزم امیدوارم هوشت به بابا بره چون فوق العاده باهوشه ، عاشقه اخلاقه منحصر بفردشم همیشه دوست داره هم من هم خودش از همه بالاتر باشیم ولی از همه اینا که بگذریم ایمانش به خـــدا منو به خودش وصل کرده یه جورایی حس میکنم اگر ما با هم ازدواج نمیکردیم من این یه ذره ارادتی که به خدا دارم رو هم نداشتم .

مامانی میشه زودتر بیایی پیشمون آخه با امروز شد دوماه که منتظرتم بیایی تو دلم

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد