آرتین عزیزمآرتین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
آراد عزيزمآراد عزيزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

مادرانه

دلبندم، بند بند دلت را به خدايى بسپار كه بيشتر از من هوايت را دارد....

چهارمین و پنجمین مروارید پسری

1392/4/21 1:42
نویسنده : mommy
299 بازدید
اشتراک گذاری

آرتین خان دندون چهارمش (شنبه 15 تیر) فقط نیش زده بود بیرون و من منتظرم بودم وقتی کامل اومد بیرون بیام تو وبلاگش بنویسم اما در کمال تعجب وقتی دیشب داشتم قطره آهنش رو میدادم دیدم واییییییییییییییییی دندون پنجمی هم خیلی بی سر و صدا اومده بیرون حتی من متوجه نیش زدنش هم نشده بودم ، انگاری یه هفته ای میشد که اومده بیرون چون حسابی قد هم کشیده بودنیشخند

اینم مرواریدای پسری که در اومدن : با رنگ قرمز مشخص شده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
24 تیر 92 19:12
مبارک باشه پسر خوشگل افرین به تو پسر زرنگ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد