آرتین عزیزمآرتین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
آراد عزيزمآراد عزيزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

مادرانه

دلبندم، بند بند دلت را به خدايى بسپار كه بيشتر از من هوايت را دارد....

تولد مامان

1392/4/26 1:01
نویسنده : mommy
425 بازدید
اشتراک گذاری

بابا: آرتین جان ... پسرم ... بیا کنار ... من با لب تاپ کار دارم، میخوام تولد مامان زهره رو تبریک بگم......

آرتین: اِ اِ اِ اِ اِ .... نمی خواااااااااممم ....!!!! وبلاگ خودمِ ، میخوام خودم تبریک بگم......

 

هاااامممممممم ممممااااااچ چ چ چ چ

مامما....مامما....مامما.....مامما...... مااااااااچ چ چ چ چ چ چ

 

مامان عزیزم:

خوشبختی من در بودن با توست و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است......

من که وجودم از موجودیت توست، امیدوارم پسر شایسته ای برای توباشم تا به

خدا ثابت کنم در آغوش بهترین مامان دنیا بزرگ شدم.......

 

 آرامش درآغوش مادر

 

ما ما ن جو نم

ت و ل ل د ت      م ب ا ر ک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بابای آرتین
26 تیر 92 8:23
زهره جان، عزیزم:
به خاطر همه آرامشی که از تو دارم خدا را شکر می گویم و به پاس همه خوبیهایت بهترینها را برایت آرزو می کنم.
تولدت مبارک


عشقم، نفسم ، زندگیممممم
دوست دارم اندازه خدا
فریبا
26 تیر 92 8:40
زهره جان اولین تولد مادرانت مبارک عزیزم..
امیدوارم همیشه در کنار همسر و، آرتین عزیزم سلامت و خوشبخت باشید
می بوسمت خانومی


مرسی دوسته خوبم از اینکه به یادم بودی
مریم
26 تیر 92 23:40

تولدت مبارک عزیزم


مرسی دوستم
خاله سارا
27 تیر 92 11:07
ابجی جونم تولدت مبارک باشه ایشالله که سالهای سال همراه با همسر و پسر نازت زندگی همراه با سعادت و خوشبختی داشته باشی


مرسی سارا جونمممممم
دوست دارم خواهر مهربونممم
جیران بخشنده
29 تیر 92 10:24
سلام من مدتی وبلاگ ارتین جون رو میخونم و خیلی بچه ها رودوست دارم میشه لطفا از ارتین جون بیشتر عکس بزارین


چشم عزیزم
جیران بخشنده
29 تیر 92 13:38
راستی تولدتون مبارک من سنم رو یادم رفت بگم من 14 سالمه



مرسی عزیزم
شبنم
31 تیر 92 0:39
تولدت مبارك عزيزم


با اجازت وبتو لينك كردم كه پسرامون كه دقيقا همسن همند در اينده بتونند دوستهاي خوبي براي هم باشند


لطف کردی
مانی
1 مرداد 92 18:12
سلام خاله زهره. ارتین خوبه. شیطونی میکنه.دلم براش تنگ شده


سلام عشقمممممم خوبی خاله جونم، آره حسابی هم شیطونی میکنه ولی اندازه تو نه ;-)
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد