آرتین عزیزمآرتین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
آراد عزيزمآراد عزيزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

مادرانه

دلبندم، بند بند دلت را به خدايى بسپار كه بيشتر از من هوايت را دارد....

آرتین پسر بزرگم

1394/10/25 15:11
نویسنده : mommy
655 بازدید
اشتراک گذاری

آرتین عشق اول منه

پسر فوق العاده دوستداشتنی من، باهوش ، باادب و مهربون فقط کمی لجباز

آرتین مامان کلی تغییر کردی ، فکر میکنم همش بخاطر وجود آراد هست. خودتم میدونی الان بزرگتری و خیلی مسائل رو درک میکنی مثلا روزای اول وقتی تازه آرادی بدنیا اومده بودد نمیخواستی آراد پیش من بخوابه یا شیر بخوره اصلا قبول نکردی من برای آراد کاری انجام بدم ، اما الان نه، خودت میایی به من میگی آراد خوابش میاد یا آراد گشنشه ، میدونی که اولویت اول با آراده . الهی قربونت برم من، میدونی که مجبوریم اولیت اول رو بدیم به آراد و اول کارای اون رو انجام بدیم.

یکماهی میشه دیگه تو اتاقت تنها نمیخوابی باید اول بابی پیشت باشه تا خوابت ببره، برای اینه که کارتون کارخونه هیولاها رو دیدی و شبا میرسی هیولا بیاد... اینقدر هم این کارتون رو دوست داری مدام میگی برام بزار ولی من دست به سرت میکنم ی جوری.

تو سلام کردن به دیگران افت کردی فکر میکنم چون سنت رفته بالا خجالتی شدی از اینکه یک نفر رو میبینی خجالت میکشی و سلام یادت میره،

خیلی حس مسئولیت نسبت به آراد داری وقتی میبنی آراد داره میره سمت میز یا جایی که خطرناکه سریع منو صدا میکنی یا خودت پاهاشو میکشی میاریش عقب ،عاشق همدیگه هستین . فقط به عشق آراد از خواب پا میشی ، ی راست هم میایی سراغ آراد . اونم تا تو رو میبینه نیشش باز میشه میخواد بیاد تو بغلت.

خلاصه آرتین عشق اوله مامانشه و مامی خیلی خیلی دوسش داره.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

امیر
30 تیر 95 11:47
ارتین نفسسسسسسسه منههههههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد