آرتین عزیزمآرتین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
آراد عزيزمآراد عزيزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

مادرانه

دلبندم، بند بند دلت را به خدايى بسپار كه بيشتر از من هوايت را دارد....

دوسال و دو ماهگی آرتین

1393/11/16 16:39
نویسنده : mommy
1,431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرتینم

 

عزیز دلم ماشالله اینقدر بامزه شدی که نگووووو، بعضی وقتا ی حرفایی میزنی که خیلی شیرینه برام،

همین الان برای اینکه سرت رو گرم کنم و بتونم وبلاگت رو آپ کنم بهت گفتم آرتین برو برای مامی با خونه سازی ماشین درست کن(آخه بازی با لوگوهات رو خیلی دوست داری و همیشه درحال ساختن هستی) تا بیام پیشت که گفتی نهههههههههههههههه شما بیا برای من یه ماشین خوشگل درست کن، کلن این جور بچه ای هستی ، تا حالا نشده یه حرفی بزنم حرفم رو تایید کنی. مثلا برای اینکه سرت رو گول بمالم تا کاری رو انجام بدم بهت میگم آرتین اگر این کار رو انجام بدی بابی شما رو میبره سرزمین عجایب اما شما طبق معمول میگی نههههههههههههه من الان خوابم میاد میخوام بخوابم ، نشد یک بار ما با خوشحالی چیزی رو بهت بگیم که خوشحال بشی و شما تو ذوق ما نزی ، بله اینجور پسری هستی.... همیشه نهههههه میاری.سوال

پسر خوبم دیگه حسابی راه افتادی و جیش و پی پی رو سروقت خودت میگی و دیگه لازم نیست من ببرمت دستشویی ، به موقع خودت اعلام میکنی.

فقط یخورده کم غذا شدی و دیگه مثله قبل غذات زیاد نیست، البته همه چیز رو میخوری ولی نمیدونم چرا زودی سیر میشی و منم اصلا زورت نمیکنم میگم هروقت گشنت بشه خودت میگی.

داداش کوچولوی شما هم حسابی شیطونه مثله خودت ، مدام در حال بازی کردن. الان که دارم برات می نویسم هفته بیست و نهم بارداری هستم ، امیدوارم مثله ماههای گذشته این دو ماه باقی مونده به خوبی تموم بشه و داداشی صحیح و سالم بیاد پیشمون.

دوستتون دارم پسرای عزیزممحبت

 

محبتمحبتاینم داداش آرتین در حال خمیازه کشیدن محبتمحبت

 

 

 

 

 

 

آرتین و رسپینا در شهربازی کوروش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (6)

مامی پدرام فینگیل
16 بهمن 93 17:45
چه گل پسری نازی!!!
mommy
پاسخ
مرسی عزیزم
ashkan & parvaneh
28 بهمن 93 18:20
نه گفتناش (ضد حال زدناش) که معلومه به کی رفته.......
mommy
پاسخ
Ashkan & Parvaneh
1 اسفند 93 3:40
در ضمن بهش بگین موقع بوس کردن دیگران نباید گلو طرف رو فشار بده. یه دره مهربونتر و لطبف تر. باور کنید از آموزش اعلام دستشویی واجب تره....
mommy
پاسخ
چشم چشم
سانی
9 اسفند 93 12:03
خدا گل پسرهات رو برات حفظ کنه هزار ماشالله به آرتین نازم. چه خوب که از پوشک گرفتینش... من هنوز اندر خم یک کوچه ام عکسها با رسپینا عالی بودن
mommy
پاسخ
مرسی دوسته خوبم
مامان آیشین
7 اردیبهشت 94 9:30
سلام عزیزم قدم نو رسیده مبارک ماشالله آرتین عزیزم خیلی ماهه خدا حفظش کنه...من همیشه میام سر می زنم ... منتظر عکسهای جدید آرتین و کوچولوی نازنازی هستم
mommy
پاسخ
مرسي تينا جون باور كن اينقدر وقت كم ميارم كه نميتونم بيام وبلاگ رو آپ كنم اما بزودي ميام عكساي جديد ميزارم آيشين كوچولوي نازم رو ببوس دوست خوبم
narjes jo0on
2 خرداد 94 8:24
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•* سلام دوست عزیزم امیدوارم همیشه موفق باشی و شـاد منم آپـــــــــــــم لطفا بهم سر بزن و برام نظر بدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد