آرتین عزیزمآرتین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
آراد عزيزمآراد عزيزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

مادرانه

دلبندم، بند بند دلت را به خدايى بسپار كه بيشتر از من هوايت را دارد....

بای بای پوشک

1393/10/9 12:42
نویسنده : mommy
880 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

 

این روزا خیلی خسته ام پسرم ، دو هفته ای میشه که دیگه شما رو پوشک نمیکنم ولی خیلی خیلی سخته برام همش پشیمون میشم میگم ولش کن الان زوده ولی خوب که فکر میکنم میبینم اگر زودتر از پوشک نگیرمت به ضرر خودم تموم میشه چون مامی جونم داداشی داره روز به روز بزرگتر میشه و شکم من هم گنده تر.

 

معمولا از کارکردن خسته نمیشم اما اینکه باید هر ده دقیقه شما رو ببرم دستشویی حسابی کمر درد و دل درد میگیرم و تا به امروز بیشتر از ده بار خودت رو خیس کردی و سه بار هم تو شورتت پی پی کردی... میدونم نباید ناراحت بشم اما بعضی وقتا واقعا کم میارم .

 

واقعا چقدر سخته این پروسه از پوشک گرفتن برای من ، کاش مثله از شیر گرفتنت یکی دو روزه تموم میشد. اما اشکال نداره عزیز دلم ، نفسم ، کوچولوی من . مادر بودن این سختی ها رو هم داره دیگه...

 

راستی امروز آغاز هفته بیست و چهارم بارداری منه... پسرکم حسابی شیطونه حتی از داداش آرتین هم خیلی خیلی تحرکش بیشتره.

 

آرتینم شما برای خودت یه اسم واسه داداشت انتخاب کردی. آبلین !!!! خندونک بیشتر وقتا میایی بهش سلام میکنی و میگی آبلین اون تو گیر کردی خنده

 

پسرای دوست داشتنی ما ، مامان و بابا حسابی عاشقه دوردانه هاشون هستنمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهدیه
11 دی 93 8:47
آبلین؟ خب حالا خودتون اسمی انتخاب نکردین؟ امیدوارم روزهای کم استرس و پر طاقتی پیش رو داشته باشی گلم
mommy
پاسخ
مرسي عزيزم
ASHKAN
15 دی 93 18:13
"اون تو گیر کردی" یاد شعر جوجه جوجه طلایی افتادم (4تاییشو نداره!!!!1 چا کار کنم؟؟؟؟
mommy
پاسخ
ماهک
16 دی 93 22:45
سلام عزیزممممممممم .الهی چه زود 6 ماه تموم شد .انشالله صحیح و سالم به دنیا بیاد منم مهدیارو از پوشک گرفتم .سخت بود ولی راحت شدم . آرتین نازم رو هم ببوس خیلی باحاله
mommy
پاسخ
مرسی ماهک عزیزم ، آره سخت بود مخصوصا برای من ایشالله قسمت خودت بشه
امیر
9 بهمن 93 20:44
فدای جفتشون بشم من
سانی
13 بهمن 93 11:54
زهره جون نی نی خوشگلت رو بهت تبریک میگم... واااای شش ماه گذشته !!! به سلامتی دیگه داری به اخرهای راه میرسی و تا بغل کردن دومین نینی گلت چیز زیادی نمونده. براتون آرزوی بهترینها رو دارم. این پوشک گرفتن واقعا خیلییییییییییییییییییییی پروسه سختیه... من که هنوز سمتش نرفتم !!!
mommy
پاسخ
مرسی دوسته گلمممممم، کم کم داره ماه هفت هم تموم میشه دوستت دارم هزارتا شادیسا جون هم ایشالله به زودی صاحبه یک خواهر یا برادر بشه
مینا مامی پویان
16 بهمن 93 18:21
وای سلاممممم. زهره جون منو یادت میاد. الان به صورت کاملا اتفاقی وبلاگت رو دیدم. هزیار ماشالله چقدر ناز شده گل پسرییی. و تبریک برای بارداری مجدد . ایشالله که همیشه سلامت باشین. من لینکتون میکنم با اجازت . اگه دوست داشتی به وبلاگ پویان سر بزن و پیغام بزار تا رمز وبلاک رو بهت بدم. انشالله عزیزم بارداری راحتی داشته باشی.
mommy
پاسخ
مرسي عزيزم پسر ناز تو هم ماشالله بزرگ شده، حتما به وبلاگت سر ميزنم .
مهدیه
16 فروردین 94 0:17
سلام زهره جان دوباره اومدم و این پستت رو.خوندم.و.کمی امیدوار شدم دارم فاطمه سادات رو از پوشک میگیرم ولی احساس میکنم اصلا باهام همکاری نمیکنه ده روز گذشته.و.بازم روزی یکی دوبار تو.شلوارش خراب کاری میکنه میخواستم بدونم بعد از چه.مدت دیگه شرایط عادی میشه؟ بعد از چند.روز خود بچه میاد و.میگه دستشویی داره؟
mommy
پاسخ
سلام عزيزم منم هنوز كه هنوزه با آرتين سر دستشويي رفتنش مشكل دارم چون خيلي لجبازه و حرفه كسي رو گوش نميده و پيش اومده كه آرتين هم خرابكاري كنه اما در حد جيش آرتين يكسالش بود پي پيش رو ميگفت بخاطر همين من مشكلي نداشتم اما جيش رو زماني كه از پوشك گرفتم دو سه روزي طول كشيد گفت ولي همچنان خرابكاري هم ميكرد، عزيزم بنظر من تا زماني كه آمادگي پيدا نكرده زورش نكن چون اذيت ميشين جفتتون و سخت مياد دستشويي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد