آرتین عزیزمآرتین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
آراد عزيزمآراد عزيزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

مادرانه

دلبندم، بند بند دلت را به خدايى بسپار كه بيشتر از من هوايت را دارد....

شانزده ماهگی

1393/1/15 23:59
نویسنده : mommy
1,147 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق همیشگی من 

شانزده ماهگی و عیدت مبارک باشه موش کوچولوی من، با تمام وجودم از خدا میخوام همیشه و همه روزای عمرت بهاری باشه پسر نازنینم.

شروع سال جدید با همه سالهای دیگه واسه ما فرق داشت ، چون ما برعکس سالهای گذشته اینبار تو خونمون نبودیم و با دعوت دایی مهدیِ عزیزم امسال سال جدید رو تو رستوران گردان برج میلاد آغاز کردیم، از شیطونی های شما بگم که کل رستوران رو میخ خودت کرده بودی ینی از ساعت هفت تا ساعت دوازده شب که اونجا بودیم یک ریز بازی و شیطونی کردی، من و بابا هم مدام دنبال شما به اینور و اونور...

یه چیز جالب و یه نیمچه اعتقادِ من مثله خیلی های دیگه این بود که ما برای تحویل سال دعوت بودیم، هفته اول عید رو هم توسط دایی رضای عزیزم دعوت شدیم به رویان (شمال) که خیلی خیلی هم خوش گذشت، هفته دوم رو هم بــــــــاز دعوت بودیم اینبار به نوشهر ، میخوام بگم وقتی سال جدید رو در حال چرخش با دعوت شروع میکنی چه شود.

سوغاتی هفته اول عیدمون از شمال یه سرماخوردگیِ کوچولو بود که با پایان مسافرت دوم تشدید شد و پسرم رو حسابی مریض کرد و الانم که دارم این پست رو میزارم هی شما بیدار میشی و من مجبورم برم دوباره بخوابونمت و بیام و دوباره بنویسم. از دارو خوردنت بگم که اصلا همکاری نمیکنی و من کلی بابت گریه هات ناراحت میشم و از اینکه میبینم اشک میریزی تا داروهات رو بخوری خیلی عذاب میکشم ، غذا هم اصلا تو این دو هفته درست و حسابی نخوردی فقط شیر... امروز موقع داور خوردن همش از دستم فرار میکردی تا میدیدی من دارم با قطره چکون میام پیشت فرار میکردی و خیلی خنده دارتر این بود که چند وقتی هست زیاد تو استخرت نمیری، اما موقع دارو خوردن با کله میری اون تو تازه دراز میکشی که مثلا قایم بشی . الهی قربونت برم من شیطونــــــکم

آرتین عزیزم اینروزا دایره لغاتت خیلی بیشتر از قبل شده .

آرتین یه توپ دارم قل قلی رو بخون : بابام بهم عیدی داد... همینش رو بلدی خنده بقیش ریتم آهنگ رو میگی

سلام کن: یَـــــــــــــلام

کی بریم خونه ی عزیز: بعدا (سرت رو به چپ یا راست کج میکنی و میگی)

گاو چی داره : شششیر

حالت خوبه : بلی (اینقدر شیرین میگی که دلم میخواد بخورمت)

صبحا که از خواب پا میشی نمیدونم چرا این جمله رو میگی : نی نی کوووووو یا پیشی کووووو


یک سری عکس هم از سال جدید میزارم تو ادامه مطلب

 

آرتین و بهار

باغ پرندگان

پسندها (2)

نظرات (7)

مامي اميرسام
19 فروردین 93 16:12
اقا پسر خوشتيب چه ژستي هم گرفته دستاشم گذاشته تو جيبش عزيزم ايشالله كه حالت خوبه خوب شده باشه اميرسام هم از دارو فراريه خاله جون اما ديگه چاره اي نيست بايد بخورين تا خوبه خوب بشين زهره جون عكساتون خيلي قشنگه هميشه شاد و خوش باشين
mommy
پاسخ
مرسی نهال عزیزم، امیدوارم هیچوقت این فرشته های کوچولو مریض نشن تا مجبور بشن دارو بخورن
مریم مامی رَسپینا
23 فروردین 93 1:30
عکسها خیلی قشنگ بودن زهره جون مخصوصا اولی 16 ماهگیت هم مبارک باشه ارتین گوگولیییییییییییییییییی
mommy
پاسخ
مرسی عزیزم
اشکان و پروانه
23 فروردین 93 14:26
همیشه به سفر و خوشی
mommy
پاسخ
مرسی دوستای خوبم
امیر
23 فروردین 93 23:36
من از بعداً گفتنت خیلی حال میکنم چون دندونت میاد بیرون شیرین من کوچیک بودم خیلی شربت سرما خوردگی دوس داشتم ولی تو هی فرار میکنی!!!!!!!
mommy
پاسخ
تو کوچیک بودی همه چیز دوست داشتی امیرجونم مخصوصا منو
هلن مامی رادین
25 فروردین 93 20:28
اییییییییییییی جونم خیلییییییییییییی ناناز شده ماشالله چه مردی شده آرتین گلم بووووووس
mommy
پاسخ
مرسی هلن عزیزم
سانی مامی شادیسا
26 فروردین 93 16:02
16 ماهگیت مبارک آرتین جونم چقدر عکس اولی قشنگه. عجب ژستی گرفته آقای کوچولوی خوش تیپ سالی که نکوست، از تحویل سالش پیداست! انشالله تا آخر سال همیشه به گردش و مهمونی و خوشی باشه دوستم. ماشالله آرتین جونم هم حسابی به حرف افتاده امیدوارم دیگه مریض نشه که مریضی این فسقلیا خیلی برای مامان و باباشون سخته. مخصوصا قسمت دارو دادنش که واقعا عذاب اوره
mommy
پاسخ
ممنون عزیزم ، با مریضی این بچه ها ماها خودمونم هم داغــــــون میشیم بخدا
مامان نگار
7 اردیبهشت 93 9:52
هميشه به سفر آرتين جون....تقريبا با نگار من هم سن هستين...خوشحال ميشم به منم سر بزنين و بيشتر آشنا بشيم...بوس
mommy
پاسخ
مرسي چشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد