آرتین عزیزمآرتین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره
آراد عزيزمآراد عزيزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

مادرانه

دلبندم، بند بند دلت را به خدايى بسپار كه بيشتر از من هوايت را دارد....

کودکم

1391/5/31 0:14
نویسنده : mommy
255 بازدید
اشتراک گذاری

عاقبت در يك شب از شبهاي دور /كودك من پا به دنيا مينهد

آن زمان برمن خداي مهربان / نام شورانگيز مادر مينهد

آن زمان طفل قشنگم بيخيال/ در ميان بسترش خوابيده است

بوي او چون عطر پاك ياس ها/ در مشام جان من پيچيده است

آن زمان ديگر وجودم مو به مو / بسته با هستي طفلم ميشود

آن زمان در هر رگ من جاي خون / مهر او در تار و پودم ميشود

ميفشارم پيكرش را در برم / گويمش چشمان خودرا باز كن

همچو عشق پاك من جاويد باش / در كنارم زندگي آغاز كن

ميگشايد نور چشمم ديدگان / بوسه ها از مهر بر رويش زنم

گويمش آهسته اي طفل عزيز / ميپرستم من تورا مادر منم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرشیدا کوچولو
31 مرداد 91 0:35
دلبر لذت مادر شدن وصف ناپذیره فوق العاده است هیچ لذتی بالا تر از این نیست که یکی از درون تو شکل بگیره به دنیا بیاد و تو از شیره جونت بهش بدی و روزی نیست که به خاطرش هزاران هزار بار خدا رو شکر نکنی امیدوارم به زودی روی ماه نی نی تونو ببینید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد