آرتین عزیزمآرتین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره
آراد عزيزمآراد عزيزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

مادرانه

دلبندم، بند بند دلت را به خدايى بسپار كه بيشتر از من هوايت را دارد....

هفته بیست و پنجم 31 مرداد

1391/5/31 0:08
نویسنده : mommy
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

ببخش که بازم دیر شد و من نتونستم زود بیام وبلاگت رو آپ کنم، آخه مامانی ما خونه خوشگلمون رو عوض کردیم و مجبور شدیم بدیمش اجاره و خودمون جایی دیگه رو برای ورود شما اجاره کنیم ، خونه خودمون یه خوابه بود و شما اتاق نداشتی نیشخند ولی الان یه اتاق بزرگ داری خوشگلم ، از بابای مهربونت بگم که کلی تو این اساس کشی اذیت شد آخه بابا همش روزه بود و مجبور بود سختیه اساس کشی رو هم تحمل کنه. اصلا هم نزاشت من تکون بخورم یا کاری انجام بدم همه کارا رو خودش انجام داد ، البته خاله ها و عموها خیلی کمکمون کردن وگرنه به این زودی ها کارامون تموم نمیشد. خدارو شکر که تموم شد.

امروز با بابا رفتیم برای اتاقت یه لوستر خوشگل (pooh) خریدیم کلی هم ذوق کردیم ، اون هفته هم رفته بودیم بازار، پرده برای خونه و اتاق شما سفارش دادیم .

مامانی قربونت برم که منو به آرزوهام میرسونی ، میدونی یکی از آرزوهام این بود که روزی برسه که شما تکون بخوری تو دلم و من..... حالا چند هفته ای میشه که این روزا رسیده . خدایای  مهربونم شکرت .

پسرکم حسابی مواظب خودت باش .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان دخملی
31 مرداد 91 0:13
سلام مامانی
مواظب خودت و پسمل گلی باش
به ما هم سر بزن


سلام
چشم حتما
مامان آرشیدا کوچولو
31 مرداد 91 0:21



مامان آرشیدا کوچولو
31 مرداد 91 0:28
ممنون مهربون
من شخصا عاشق اسم های اصیل ایرانی ام
اسم های خیلی زیبایی هست اینهایی که شنیدم و خوشم اومده
آرسین_ آریام _ آرسیم _ آریو _ ارمیا با کسره الف _ آریان _ یکی از دوستام جدیدن گذاشته ویهان _ آیهان هم قشنگه یعنی فرمانروای ماه _ آرشام _ آرشا_ آرش _ من خودم (شاهکار) رو خیلی دوست دارم اما همه بهم میگند یکم لوسه خب چیه مگه


مرسی دوستم از پیشنهاداتت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد