آرتین عزیزمآرتین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
آراد عزيزمآراد عزيزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

مادرانه

دلبندم، بند بند دلت را به خدايى بسپار كه بيشتر از من هوايت را دارد....

تولدت مبارک

1391/9/9 8:00
نویسنده : mommy
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااام سلام سلام سلام سلااااااااااااااام . . . . .. . . .

اول سلام به مامی مهربون که عاشقشم . . . !!!! قلب که زحمت کشیده و عاشقونه و با سلیقه خوبش این وبلاگ رو برای پسر گلم راه انداخته و طراحی کرده . . . خانمی دستت درد نکنه .....تشویق از خدا می خوام که همیشه سلامت باشی و برای پسرمون مادری کنی و به زندگیمون گرما ببخشی . . .

حالا دیده نوبت جوجه کوچولومونه  . . . .هورا چطولی پسلی ؟؟؟؟؟ماچ خوفی ؟؟؟؟ماچ حالا که داری شاهکار مامی رو میبینی حال می کنی ؟؟؟؟سوال کیفت کوکه ؟؟؟چشمک مماخت چاغه ؟؟؟؟چشمک میبینی مامی چقدر برات زحمت کشیده ؟؟؟ البته بگما.... برای منم از این کارای جالب زیاد انجام داده و انجام میده ها ....

من هر روز به وبلاگت سر می زدم و پیشرفت کارو میدیدم ولی از اینکه زودتر از اینها مطلب ننوشتم ازت معذرت میخوام....!!!آخ نفس به ثانیه ها می دادم تا تو به دنیا بیایی و در آغوش بگیرمت.... زودتر نیومدم چون میخواستم از روزی که به دنیا می آی بیام سراغت..... هر چند، روز تولدت در اصل همون روزای اول....... هستش !!!!!! آی آی آی آی . . . شیطونی نکن الان مامی میاد دعوامون میکنه......ساکتساکت

ولی جدی میگم چون از همون روزا بود که منو مامی تو فکر تو و آماده کردن شرایط برای ورود تو به این دنیا شدیم..... شاهد حرفم همین وبلاگیه که مامی درست کرده و خیلی چیزای دیگه که البته فکر می کنم تو لیاقتت بیشتر از ایناست چون پسلِ مایی دیگه . . . هـ هـ هـ هـ چقدر خودمونو تحویل گرفتیم....... نَه...؟؟؟؟از خود راضیاز خود راضیاز خود راضی

خوب خوب خوب بگذریم پسر گلم، صمیمانه ورودت رو به این دنیا خیر مقدم میگم و برات آرزوی کامیابی و سعادت می کنم....عینک امیدوارم بنده شایسته خدا باشی و ما رو پیش خدا رو سفید کنی، برای رسیدن به همچین هدفی منو مادرت از هیچ کاری و هیچ چیزی دریغ نمی کنیم. پس:بای بایتشویق

" پیش به سوی کامیابی . . . . . این تو و این جهان هستی . . . بسم الله . . . . . . . ."

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان عارف
8 آذر 91 15:12
قدمش مبارکه انشاءالله زیر سایه پدر مادرش سالهای سال رو به خوبی و خوشی بگذرونه چرا عکسش رو نذاشتین؟ خیلی دوست دارم ببینمش بجای من ببوسیدش


ممنون عزيزم
منظورت از عكس نزاشتم رو متوجه نشدم خانمي
زهرا
9 آذر 91 19:37
تولدشکوفه ی نوشکفته تون مبارککککککککککک


ممنونمممم
مهسا
11 آذر 91 9:52
آرتین کوچولو من خالت هستم
ههههههههههه

عزیز دلم تولدت مبارک
امیدورام 120 سال با تنی سالم و لبی خندون زیر سایه پدر و مادر مهربونت زندگی کنی


زهره جونم بهت تبریک میگم هزار تا بوسسسسسسسسسس


قربون تو خاله مهربون ههسا جان، ایشالله قسمت خودت و بچه های کلوپ هرچه زودترررررر
مامان آرشیدا کوچولو
11 آذر 91 14:18
وای خاله جون تولدت مبارک . فرشته کوچولو زمینی شدنت رو قبون
مامانی حالت خودت که خوبه ؟؟ مشکلی که پیش نیامد ؟؟؟
تو لو خد عسک آرتین رو زودتر بگذارید ببینیم چه شلکیه


سلام گلم چشم حتما عکسشم میزارم
سانی مامی شادیسا
12 آذر 91 16:57
تولد تولد تولدت مبارککککککککککککککککککک
آرتین کوچولوی خاله تولدت مبارک باشه عزیزم
انشاله زیر سایه ی پدرو مادر خوبت سالهای سال با تنی سالم و دلی شاد زندگی کنی ...
مامان زهره ما عکس میخوایم یالااااااااااااااااااااااااا



بوسسسسسسسسسس دوست خوبم
چشم عکس خوشگلا رو هنوز بهمون ندادن که بزارم ، عکساش با لباس بیمارستانه که من لباسش رو دوست ندارم ولی خب همه عکس انداختن دیگه...
ولی چشم دوستمممم
مهسا
27 آذر 91 12:09
دوستم از ثبت خاطرات روزای اول غافل نشو
حالا من هیچ که هر روز میام اینجا رو بخونم
ههههههههههههههههه


سلام مهسا جون
من همون روزای اول خاطره زایمانم رو نوشتم ولی چون خیلی سرم شلوغ بود نتونستم تمومش کنم به خاطره همین گذاشته بودم سر فرصت انجام بدم
ایشالله نوبت خودت بشه میفهمی من چی میگم (;
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد