آرتین عزیزمآرتین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره
آراد عزيزمآراد عزيزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

مادرانه

دلبندم، بند بند دلت را به خدايى بسپار كه بيشتر از من هوايت را دارد....

بالاخره تنهایی رفتم بیرون

1391/11/7 10:23
نویسنده : mommy
297 بازدید
اشتراک گذاری

آرتین جون مامان سلامممممممممممم

الهی قربونت برم که الان داری به خودت می پیچی آخه شما کولیک (قولنج) داری، مامانو ببخش که دیر دیر وب رو آپ میکنم برای اینکه ذوست ندارم وقتم رو بدون تو پر کنم عسلکم

بالاخره تنهایی رفتم بیرون (آرایشگاه) ، اولین بار بود ، دقیقا مثله آخرین باری که تو دلم بودی البته این بار شما تو بغله بابایی بودی . از شبه قبلش برات شیر دوشیده بودم که اگر شیر خواستی (یه درصد فکر کن نخواینیشخند) بابا بهت بده .

با کلی استرس رفتم . همش میگفتم ولش کن یه وقته دیگه اما مگه میشد چون بالاخره باید یه روزی میرفتم دیگه ، شما رو هم که نمیتونستم با خودم ببرم . وقتی از در رفتم بیرون ( به جون مامان راست میگم) دلم برات تنگ شدددددددددددددددددددددد خیلی زیادددددددددددد ناراحت

دلشوره داشتم نکنه شیر بخوری کم باشه بازم بخوای و وقتی هم نباشه حسابی گریه کنی ، میدونستم که اگر هم گریه کنی هرچی رو خورده بودی بالا میاری که دقیقا هم همین شد چون وقتی برگشتم بابا گفت حسابی گریه کردی و وقتی هم خواسته آروقت زبان رو بگیره بازم گریه میکردی و آخرش هر آنچه نوش جان کرده بودی به بیرون هدایت کردی عزیزم

بابا میگه وقتی داشته شما رو میخوابونده خودش هم بغله شما دراز کشیده و خوابش برده بعد از چند دقیقه دیده یکی داره به صورتش میزنه ، چشماش رو که باز میکنه میبینه آرتین کوچولو داره به صورتش میزنه ای جونممممممممممممممم ماچبغل

وای خدایا دو روز دیگه باید ببرمت برای واکسن دوماهگی ، قراره تو جفت رونات آمپول بزنن

امیدوارم زیاد اذیت نشی آرتین جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سا
13 بهمن 91 1:31
قشنگ حست رو می فهمم. برای اولین بار ترک کردن نی نی خیلی خیلی سخته.. ادم فکر میکنه که انگار دنیا میخواد به اخر برسه ولی هیچی اش نمیشه فوقش کمی گریه میکنه دیگه !! ماها بیخودی به خودمون سخت میگیریم.. من هم مثل تو اوایل خیلی استرس داشتم... کم کم بهتر میشه عزیزم.. بوووووووووووس گنده واسه ارتین عزیزم


برای من دومین بار و سومین بار و .... همه بارها سخته دوستم
موقع هایی که از خواب بیدار میشم خیلی خوب حس میکنم تو مدتی که خواب بودم دلم برای آرتینم تنگ شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد