آرتین عزیزمآرتین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
آراد عزيزمآراد عزيزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

مادرانه

دلبندم، بند بند دلت را به خدايى بسپار كه بيشتر از من هوايت را دارد....

دوست دارم مادر باشم

1390/12/24 22:34
نویسنده : mommy
244 بازدید
اشتراک گذاری

 

دوست دارم مادر باشم تا کس دیگری بر روی زمین " یک یا دو فرزند را " با عشق به

 بارآرم  دوست دارم از کودکی پرستاری کنم با لب های گرمی که از سینه ام شیر

 می خورد به جای اینکه گردنبند ملکه ای را بر بالای قلبی سخت بر گردن بیاویزم

دوست دارم کودکی خردسال را در بستر نوازش کنم تا در سلامت و ایمنی بیارامد

تا آنکه زنجیری از دانه های الماس را احمقانه به دور سرم بیاویزم دوست دارم صورت

معصوم کودکی را بشویم با چشم هایی براق و خندان تا آنکه مراسم با شکوه

 پر آوازگان را با رنگ به تصویر کشم یا در میان خردمندان گام بردارم

 دوست دارم مادر باشم تا هر کس دیگر بر روی زمین!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد