آرتین عزیزمآرتین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
آراد عزيزمآراد عزيزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

مادرانه

دلبندم، بند بند دلت را به خدايى بسپار كه بيشتر از من هوايت را دارد....

سال 90 هم داره تموم میشه

1390/12/24 23:16
نویسنده : mommy
1,789 بازدید
اشتراک گذاری

سال 90 با تمام خوبیها و بدیهاش با تمام خاطرات خوش و تلخش دیگه داره تموم میشه

 تو این سال خیلی دلها شکست ، خیلیها دل شکوندن خیلیها عاشق شدن و خیلیها تنها.

گریه کردیم و خندیدم حالا فقط چند روز مونده تا پایان این سال تا پایان یک سال پر از خاطرات

جور واجور این سال داره با تمام خاطراتش پرونده اش بسته میشه

خدایا کمک کن تو سال جدید طوری زندگی کنیم که هر روزش برامون عید باشه

و در روزهای پایانی سال دستامو به آسمان بلند میکنم و میگم : خدایا توی این سال خیلی به

 خودم بد کردم و دیگران رو هم رنجوندم کمکم کن تا در سال جدید شروعی تازه داشته باشم

خدا جونم ازت یه عیدی میخوام تو سال جدید ، دوست دارم وقتی دوباره اومدم اینجا داد بزنم و از

ته قلبم بزرگیت رو شکر کنم که بهم ......... دادی

خدایا دوستت دارم ،

 

                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد