آرتین عزیزمآرتین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
آراد عزيزمآراد عزيزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

مادرانه

دلبندم، بند بند دلت را به خدايى بسپار كه بيشتر از من هوايت را دارد....

خدایا شکرت

1391/1/12 23:41
نویسنده : mommy
258 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه برای خدای خوبم مینویسم ;

خدای مهربونم نمیدونم  چجوری ازت تشکر کنم فقط اینو میدونم که بهترین عیدی رو بهم دادی و منو لایق مادر شدن دونستی . اینقدر خوشحالم که همش دوست دارم داد بزنم و بزرگیت رو شکر کنم ، خدایا قسمت میدم به حق این روحی که در وجود فرزندم دمیدی کودکم سالم و صالح بدنیا بیاد.

دوم برای همسر عزیزم مینویسم ;

عشقم ، عمرم ، وجودم..... پدر شدنت مبارک . بالاخره روزی رسید که تونستم این خبر رو بهت بدم و تو چشمای مهربونت خوشحالیت رو ببینم ، عزیزم تو هم دعا کن برای نی نی کوشولومون که سالم باشه

سوم برای کسی می نویسم که تمام سعی و تلاشمون برای خوشبختی و سعادته اونه;

بله برای شما می نویسم ، شما که حالا یک ماهه و چند روزه شدی عشق مامی و ددی ، عزیزم مبارکه اومدنت تو دله مامی ، نی نی کوشولوی من دوست دارم که محکمه محکم بچسبی بهم تا سروقتش بیایی پیشم. عزیزکم امیدوارم منو ببخشی چون مجبورم از حالا به بعد صبحا از خوابت بیدارت کنم تا با مامی بری سرکار ولی نفسه مامی میدونی من به خاطر شما دانشگاه رو تعطیل کردم چون مجبور بودم سه روز تو هفته این راهه خطرناک رو از تهران تا رودهن برم دانشگاه و جاده ی بدی داره این رودهن و ددی ممنوع کرده دانشگاه رو. البته راستش رو بگم و زیادی منت نزارم سرت چون مامی چند وقتی بود خسته شده بود از دست این دانشگاه همش درس و کار ، خونه داری هم که دیگه نگو. ولی حالا دیگه خدا بهمون شما رو داده و ما سعی میکنیم وسایل آرامش و آسایش شما رو فراهم کنیم .

و در آخر بازهم خدا جونم از تو تشکر میکنم یادمه آخرین پستی که گذاشتم این بود که ازت یه عیدی خوب بگیرم و گفته بودم که وقتی دوباره اومدم اینجا میخوام ازتون تشکر کنم ، خدایا ممنونمممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد