آرتین عزیزمآرتین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
آراد عزيزمآراد عزيزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

مادرانه

دلبندم، بند بند دلت را به خدايى بسپار كه بيشتر از من هوايت را دارد....

هفته پنجم 23 فروردین

1391/2/20 11:44
نویسنده : mommy
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

اول از همه مامی میخوام ازت کلی عذر خواهی کنم که اینقدر دیر اومدم ، آخه میدونی مامی من حالم خیلی بده این یک ماهی هم که نیومدم سر بزنم اصلا حال و حوصله نداشتم ، ویاره خیلی بدی دارم حتی آب هم که میخورم معدم قبول نمیکنه مامی جون. الهی قربون بابای مهربونت برم که همش نگرانمه ، مدام به من میگه میخوای بریم دکتر ، بهش میگم عزیزم این طبیعیه همه مامانا این دوران رو دارن ولی از بس مهربونه خب دلش میسوزه برام میدونی دورغ نگم خودم هم دلم برای خودم میسوزه چون غذایی نمیتونم بخورم و مثل مریضا شدم ناراحت

البته خداروشکر سه چهار روزه غذا میتونم بخورم لبخند ولی حالت تهوع نمیخواد دست از سرم برداره

کوشولوی من از اولین عکسی که از شما دیدم دلم پر میکشید که بیام برات بنویسم که عزیزمییییییییییییییییییییی مامی جونم ، نمیدونی چقدر دوستت دارم ، وقتی خانم دکتر یه نقطه سیاه نشونم داد گفت این جایی هست که شما توش رشد میکنی گریم گرفت و خدای خوبم رو شکر کردم کلی هم اون لحظه واسه همه دعا کردم مامی .

میدونی وقتی به اون لحظه ای که شما داری تو دلم بزرگ و بزرگتر میشی فکر میکنم حالم خوب میشه عزیزدلم


حالا میخوام اولین عکست رو که حدوداً شما 5 هفته هستی که مهمان ما شدی رو بزارمبغل

 

نی نیه 5 هفته ای من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد