آرتین عزیزمآرتین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
آراد عزيزمآراد عزيزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

مادرانه

دلبندم، بند بند دلت را به خدايى بسپار كه بيشتر از من هوايت را دارد....

هفته هفتم 4 اردیبهشت

1391/2/24 12:19
نویسنده : mommy
217 بازدید
اشتراک گذاری

گوگولیه کوشولوووووو

 

آخ قربونش برم نی نی رو که وقتی عکسشو رو می بینم دلم میخواد گازش بگیرم حسابییییییییییییییییی نیشخند

مامانی بزار بیایی تو بغلم بخودم قول دادم حسابی گاز گازت کنم چون خیلی وروجکی و مامی رو قیلی ویلی میکنی ، تازه همش هم حالت تهوععععععععععععععععععععععع دارم مامی جونم ناراحت هنوز خوب نشدم ، شبا هم که اصلا خواب نزاشتی واسه ما ، تا یه چیز میخورم باید برم برش گردونم (( ببغشید ))

به خاطر این چیزاست که میگم بیایی حسابی گاز گازت میکنم خوشگلمممممممممممممم ماچ تازه یه رازی هست بین منو بابا که من به خاطر شما از یک کار خیلی مهم صرفنظر کردم بابا میگفت حتما برات بگم که من فداکاریه بزرگی انجام دادم البته قابلی نداشت عزیزم چون بزرگ شدی جبران میکنی تازه اگر هم جبران نکنی من حسابی بوست میکنم که دردت بیاد از ملچ ملوچای من (ای جونم)

 

خوشگلم عکس هفت هفتگیت رو میزارم برات که بعدا ببینی و بدونی چه نیم وجبی بودی واسه خودت، بابا هم همش عکست رو میدید و میگفت این کجاشه میدونم تو دلش کلی ذوق میکرد و دوست داشت من تشریح کنم واسش تا حسابی دلش ضعف بره الهی قربون بابای مهربونت هم برم منخجالت

وقتی خانم دکتر سونو کرد و گفت اینم نی نیه شما کلی خداروشکر کردم که بالاخره دیدمت مامانی ، الهی قربونت برم ، فقط قول بده سفته سفت مامانو بچسبی خب

هفته هفتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد