آرتین عزیزمآرتین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
آراد عزيزمآراد عزيزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

مادرانه

دلبندم، بند بند دلت را به خدايى بسپار كه بيشتر از من هوايت را دارد....

مامی تفلدت مباااااالک

1394/4/26 1:00
نویسنده : mommy
665 بازدید
اشتراک گذاری

مادرانه                                                                            

 

نه زبانم برای تعریف تو توانایی دارد                                

 

نه چشمهایم توانی برای دیدن تو . . .

 

نه دستهایم برای لمس کردنت تاب دارد

 

نه بازوهایم برای آغوش کشیدنت دراز می شود . . .

 

        مادر، ای پرواز نرم قاصدک

 

            مادر، ای معنای عشق شاپرک

 

                    ای تمام ناله هایت بی صدا

 

                            مادر، ای زیباترین شعر خدا

 

                                                     "تفلدت مبالک"

 

                                                                                  توشیح؛ پسر کوچولو موچولویت (آراد)

 

         

 

مادرانه

 

مادر مهربانم؛ من بدهکار توم ای مادر

 

           همه جانی که به من بخشیدی

 

                    لحظاتی که برای امن من جنگیدی

 

                                                 و بدهکار توام عمرت را

 

                     روزهایی که ز من رنجیدی

 

                               اشکها دزدیدی، و به من خندیدی

 

"من بدهکار توام ای مادر"

 

آرزویم این است؛ خداوندا زیباترین لحظه ها را نصیب مادرم کن، که زیباترین لحظه هایش را به

خاطر من از دست داده است . . . . آمممممییین ....

 

"مادرم دوستت دارم، تفلدت مباااااااارک"

 

                                                            توشیح؛ پسرک شیطون و کله شق شما (آرتین خان)

 

 

"همسر مهربان و دلسوز من، تولدت مبارک."

                               

                                                                             امضا؛ بابای آرتین و آراد

پسندها (2)

نظرات (2)

امیر محمد
6 مرداد 94 18:16
تولدتون مبااااااااارک ایشالله 120 سال سایتون بالاسر ارتین و اراد باشه
دوست بیمه ای
24 شهریور 94 12:52
به نام خدا مهمترین فرد زندگیتان کیست؟ برای خود واوچه آرزوهایی دارید؟ حاضرید یک طرح ارزشمندومطمئن به شما معرفی کنم؟ شنیدن توضیحات درمورد مزایای بی نظیربیمه زندگی وسرمایه گذاری حداقلش اینه که ضرری نداره... اگر به فکرآینده خودوفرزندخودهستید دستتان را دردست پرمهرزندگی قراردهیدوهمین امروزاقدام کنید. ازتولدتاهفتادسالگی،پس اندازطلایی،تامین آتیه فرزندان،سرمایه گذاری مطمئن(05/24درصدسود93)،معافیت مالیاتی،اخذوام فوری وبدون ضامن و... بیمه زندگی عاشقانه ترین نامه نوشته شد مشاوره تلفنی 09019426766 02144494368 موفق باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد