آرتین عزیزمآرتین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
آراد عزيزمآراد عزيزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

مادرانه

دلبندم، بند بند دلت را به خدايى بسپار كه بيشتر از من هوايت را دارد....

نيم سالگي آراد و اولين مرواريدش

1394/7/25 16:18
نویسنده : mommy
590 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 94/7/25

ديشب خداروشكر هنوز ساعت يك نشده تونستم بخوابم، نماز صبح هم غذا نشد 🙏🏻، ولي از همون ساعت يك ربع ب شش كه بيدار شدم هنوز نخوابيدم بعد از نماز يخورده با موبايل ور رفتم ولي خيلي زود گذاشتمش كنار چون ميخواستم بخوابم اولش از سرما خوابم نبرد بعد لحاف تخت رو انداختم روم تا گرمم شد خوابم گرفت كه ي دفعه صداي آرتين رو شنيدم چشمام رو باز كردم ، بالاي سرم بود. واي خوابممممم مياد ولي آرتين ديگه بيدار شده. ساعت هفت هست تازه، آراد رو هم بيدار كرد😩 نميخواستم شنبه اول صبحي داد و بيداد كنم بخاطر همين ديگه پا شدم ولي خيلي خستم. پوشك اراد رو عوض كردم اما گريه ميكنه گذاشتمش رو پام داره ميخوابه، از اون خوابايي كه تا ميخوام بلند شم بيدار ميشه، كاش آرتين هم ميخوابيد ، ازش خبر ندارم فقط صداي كارتون مياد، خيلي بده كه بيشتر وقتا نميدونم داره چ كار ميكنه همش هم بخاطر اينه كه آراد رو دارم ميخوابونم. ميخوام زودتر به آرتين صبحانه بدم كه ظهر بخوابه تا منم استراحت كنم.

ساعت 11/30

داشتم قطره ميدادم به آراد كه ديدم پسرم دندون دار شده . مثل آرتين ، پايان شش ماهگي اولين مرواريد نمايان شد😊 دندون شيري پايين سمت چپ، مباركت باشه آرادم.

فقط اينو بگم براي خواب خيلي اذيت ميكني مامي جونم درست برعكس آرتين هستي، هرچي آرتين از روي پا فرار ميكرد آراد بايد حتما رو پا بخوابه و اگر بزارمت زمين بيدار ميشي، خواب خرگوشي داري و فقط ده دقيقه ميخوابي. البته اگر تو اون فاصله آرتين بيدارت نكنه كه محال هم هست . تا به امروز كه اصلن همكاري نكردي باهامون. اميدوارم حالا كه وارد شش ماهگيت شدي خوابت درست بشه، توي طول روز شايد دوساعت بخوابي و همه كارام رو هم تلنبار ميشه...  

سه ماه هست كه از جابجاييمون ميگذره و همون اول براي اينترنت اقدام كرديم ولي هنوز خبري نيست گويا محدوديت پورت داريم، يني مملكتي هست كه ما داريم توش زندگي ميكنيم بخاطر همين بازم از موبايل دارم وب رو آپ ميكنم و عكس نميتونم بزارم، تازه اينم درخواست بابي مهربون بود❤️ وگرنه باور كن من اصلا وقت صبحانه و ناهار خوردن خودم هم ندارم چ برسه به اينكه با اينترنت كند بيام وبلاگ نويسي.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

امیر محمد
30 مهر 94 16:29
ای ارتین شیطون
ashkan & parvaneh
3 آبان 94 12:25
دندون نو مبارک باشه همیشه پر انرژی و شاد باشی
mommy
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد