آرتین عزیزمآرتین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
آراد عزيزمآراد عزيزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

مادرانه

دلبندم، بند بند دلت را به خدايى بسپار كه بيشتر از من هوايت را دارد....

راه رسیدن به مهربانی، ورزیدن آن است.

1391/12/22 11:04
نویسنده : mommy
231 بازدید
اشتراک گذاری

آرتین عزیزم سلام،

"این روزا از پس سختیها و محنتهای دنیا و درگیریهای کاری وقتی به خانه بر میگردم، سلام گرم مادرت و پیرو آن برق نگاهت و لبخند ساده و فارغ از توقع تو مرهم خستگی من می شه."قلب

عشق بابا

وقتی از راه میرسم، وقتی تو از خواب پا میشیخواب، مخصوصاً زمانی که با صدایی از خواب میپپری... خواب و حتی وقتی از دل دردی یا هرچیز دیگه ای ناراحتی و ناله می کنی...گریه منو که بالای سر خودت میبینی شروع می کنی به خندیدن ... لبخندخندهلبخندخندهلبخند و با صداهایی که فقط خودتو خدای خودت معنی اونا رو می فهمین با من حرف می زنی...خوشمزه 

بله عزیزم، وقتی تو در هر حالتی که هستی . . . با دیدن من لبخند می زنی، اون موقع هست که همه گرفتاریام یادم میره و مهربونی خدا رو از وجود تو فرشته کوچولو احساس می کنم...فرشته 

 خوب که فکر می کنم متفکر میبینم وقتی تو برای من که کار زیادی برات نکردم اینجوری می خندی و مهربونی، پس برای مامانی که همه زندگیشو وقف تو می کنه و صبح تا شب و شب تا صبح مثل پروانه دور گلی چون تو میگرده چی کار میکنی... حتماً وقتی من خونه نیستم برای مامانی پشتک وارو می زنی . . . بیخود نیست که مامانی همش از خنده هات و تکون تکون خوردنات و دست وپا زدنت تعریف می کنه. . .

عشق مامانی

امیدوارم الآنم که بزرگ شدی و داری این دلنوشته های ما رو می خونی کاملاً خندان باشی و نه تنها به ما بلکه با قلبی آکنده از احساسهای زیبا به همه انسانهایی که باهاشون در ارتباطی لبخند بزنی و به اونا محبت کنی و درس مهربونی بدی........

بله، این یک نصیحت پدرانه است: "راه رسیدن به مهربانی، ورزیدن آن است."قلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله سارا
7 اردیبهشت 92 3:46
الهی خاله قوربونت بشه عزیزم فدات بشم که اینقدر شیرینی دلم واست یه ذره شده


مرسی خاله جون
دله منم براتون کلی تنگ شده
بوس
حامی
9 خرداد 92 11:15
چقدر این لبخند زیباست...آدم رو به وجد میاره و باعث میشه ناخوداگاه توام بخندی همیشه شاد باشی کوچولو.....تک تک روزهای زندگیتو....


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد