آرتین عزیزمآرتین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
آراد عزيزمآراد عزيزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

مادرانه

دلبندم، بند بند دلت را به خدايى بسپار كه بيشتر از من هوايت را دارد....

اولین مروارید پسری

1392/3/25 0:14
نویسنده : mommy
320 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام

من اومدم با دندونام

میخوام نشونتون بدم

صاحب مروارید شدم

یواش یواش و بیصدا

شدم جز کباب خورررا

 

پسر گلم روز 22 خرداد وقتی شش ماه و سیزده روزش بود صاحب اولین مرواریدش شد و من و بابایی رو کلی خوشحال کرد، گرچه عسلم کلی اذیت شد . آرتینم کمی لاغر و بی اشتها شده بود شک کرده بودم که چرا مثله قبل نیست ولی اصلا منتظر دندون دراوردنش نبودم . مامانی داری بزرگ میشیااااااااااا

خدایا میشه ازت خواهش کنم که دیگه پسر کوچولوم سر دراوردن دندوناش اذیت نشه Plzzz

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله سارا
25 خرداد 92 15:57
ایشالله جشن فارغ تحصیلیش رو ببینم


مرسی خواهر جونم
مریم
1 تیر 92 17:52
مرواریدت مبارک آرتین کوچولو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد