آرتین عزیزمآرتین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
آراد عزيزمآراد عزيزم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

مادرانه

دلبندم، بند بند دلت را به خدايى بسپار كه بيشتر از من هوايت را دارد....

چهارده ماهگیت مبارک عسلم

1392/11/9 17:12
نویسنده : mommy
830 بازدید
اشتراک گذاری

لبخند تو،

تمام تعادل شهر را بر هم میزند،

تو بخند،

من شهر را دوباره میسازم...

 

 

شیطون کوچولوی بانمک چهارده ماهگیت مبارک

یه خبر خوب که توی این ماه برای ما افتاد این بود که شما دیگه (گلاب به روت) پی پیت رو میگی، اول رنگ و وارنگ میشی بعد میگی پـــــی پـــــــی....نیشخند منم زودی رفتم برات شورت آموزشی خریدم البته فلن که به کارم نیومده ولی در آینده ای نزدیک حتما ازش استفاده میکنم.

پسرم اینماه یه سرماخوردگی کوچولو داشتی که خوشبختانه خفیف بود و مشکلی پیش نیومد. چند هفته ای میشه که خیلی بد خواب شدی و علتش دندونای آسیابت (کرسی) هستن که دارن در میان .

 آرتین باهوشم مثله همیشه ما رو با کلمات جدید سوپرایز میکنی ینی فقط کافیه یه بار ازت بخوام یه کلمه رو تکرار کنی سریع تکرار میکنی و بعد هروقت اون چیز رو می بینی خودت صدا میکنی. مثلا دیشب تی وی داشت هواپیما نشون میداد که بادست اشاره کردی و نشون دادی "هاپیما" مطمئنم که خیلی وقت پیشا من بهت هواپیما رو نشون داده بودم ولی یادت مونده بود. میگم اسمت چیه : آتین ، عاشق نماز خوندن بابا هستی چون بلافاصله که جانماز پهن میشه آرتین هم کنارش پهن میشه و هی سرت رو میزاری رو مهر و میگی اکبر. شعر خوندن هم بلد هستی: من میگم ببعی میگه؟ آرتین میگه بع بع بقیه شعر رو هم خودت میگی البته به شیوه خودت ..... بع بع ... نه نه .... بع بع. میگم آرتین گریه کن دستات رو میزاری رو سرت و صدای گریه در میاری . همچنان عاشق گاگیا (سشوار) هستی تا داغونش نکنی هم ول کن نیستی بساطی دارم هروقت که بخوام موهام رو سشوار کنم...  به همه ی خانوما میگی عمه (بخدا من اینو بهت یاد ندادم نمیدونم از کجات در اوردی، آخه عمه هم نداری) و به بعضی مردا هم میگی عمو و بعضی ها هم دایی ( دایی هم نداری) .  نَمانه (سمانه) مَیَم (مریم) دابوده (باباسعید) این یکی اصلا هیچ ربطی نداشت متفکر

وقتی بابا از سرکار میاد مثله یه مرد بهش دست میدی ، و اگر یه روزی خدا بهمون نگاهی ویژه داشته باشه و بابا بعد از ما بخواد بخوابه میگم آرتین به بابا شب بخیر بگو و بوسش کن بریم بخوابیم با تمام وجودت میری که بوسش کنی جالبه که دیشب زانوی بابا رو بوس کردی از بس هوله خواب بودی و میخواستی بخوابی الهی قربونت برم...

کوچولوی نازم امیدوارم همیشه سالم و شاد باشی .

عشق یعنی مستی و دیوانگی

عشق یعنی با جهان بیگانگـــــی

عشق یعنی شب نخفتن تا سحـر

عشق یعنی سجده ها با چشم تر

عشق یعنی سر به دار آویختن

عشق یعنی اشک حسرت ریختن

عشق یعنی کلام دلنشین همسرم

عشق یعنی خنده شیرین پسرم

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (8)

اشکان و پروانه
24 بهمن 92 14:08
خیلی ناز و بزرگ شده همیشه کنار هم خوب و خوش باشین دایی نداره دیگه............ باشه باشه باشه
mommy
پاسخ
واي داداش ببخشيد حواسم بهت نبود الهي الهي.
امیر
25 بهمن 92 0:44
mommy
پاسخ
خاله سارا
26 بهمن 92 0:30
الهی دورت بگردم من خاله جون. به من میگی قاقا .
mommy
پاسخ
قـــاقــــاآخه شبیه قاقا شدی
جیران بخشنده
26 بهمن 92 14:27
عزیییزم 14 ماهگیت مباااااااااارک عکساتون هم مثل همیشه خیلی خوشگل بود
mommy
پاسخ
ممنون عزیزم
مهدیه
28 بهمن 92 9:14
هزار ماشالله دختر ما تا چند ماه پیش با جانماز و نماز خوندنمون مشکل داشت و همش جانماز رو دست می زد. اما الان دیگه عادت کرده. از اونجایی که کوچولوهامون دقیقا هم سن هستن ماشاالله خیلی خوب حرف می زنه. دختر من این قدر واضح کلمات رو ادا نمی کنه!
mommy
پاسخ
مرسی عزیزم ،
سانی مامی شادیسا
29 بهمن 92 15:17
هزار ماشالله به این پسر زرنگ و باهوش عکسا خیلی قشنگه مخصوصا آخری
mommy
پاسخ
مرسی سانی جون
زری. غ
5 اسفند 92 7:46
زهره جون ماشااله آرتین خیلی نازه.. حیف که نزریکتون نیستم والا هفته ای یه بار میومد پیشتون از طرف من ببوسش تا خودم بیام دینم رو ادا کنم به مصطفی هم خیلی سلام برسون..
mommy
پاسخ
عزیزمممممممممممممممممم دلم برات تنگ شده، آرتین هم می بوستت زری جون. اتفاقا مصی هم میگه به زری بگو دسته ما رو هم بگیررررر بیایم اونجا خووووووو
pI3pkP01W6qhcwUfr1JK0HPBGIWRVFSfDKjF0jwe69tFrmm5X3MyYsW_ZE0oEm6Z
24 اسفند 92 14:23
پسر خوشتیپ و باهوش رفته بودی برف بازی عزیزم با مامان و بابا خوش باشین همیشه
mommy
پاسخ
مرسی نهال عزیزم، امیرسامی رو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد